Beslutsångest..

Näe men nu har jag börjat få besluts ångest om mitt hår -.- Bara för att jag missar mina frisörtider p.g.a. diverse saker. Ex. insnöad, jobba m.m. Som nu igår så hade jag en tid halv 11 men tjii fick jag. Dunder insnöad -.- Men då fick jag en ny tid på tisdag, men min kollega har blivit sjuk så jag ska ta några av hennes tider. Bl.a. på tisdag -.- Kuuul.. Men inte nog med det, har börjat vänja mig vid mitt hår nu :P Luggen har jag gömt under en temporär snelugg och hårfärgen e väl okej. "Våfflade" hela håret idag, så det är super vågigt. Önskar jag kunde visa det men men. Believe me when I say it is pretty :D Så om jag klipper mig kommer jag inte kunna göra denna frisyren. Så tror jag ska vänta med att klippa mig tills i januari februari kanske?

Det var ju planerat att jag skulle klippa mig såhär:




Men fan jag vet inte -.- just nu är det mer.. Halv långt, honungsblond, lugg ><

Men i feb. kommer det se ut såhära ^^


Fett nöjd. Men vad ska jag göra med det nu?!! åååh beslutsångest..

Kommentarer
Postat av: Erika

varför inte färga rött nu ??

2010-12-19 @ 20:29:49
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0