Fart?

Nu när vi är i farten med att prata om mitt hår så är här några ideer jag har:

Hayley Williams, love love love loooove her hair! Tycker det är så sjukt coolt. Hade det inte varit för att jag har lovat min frisör att jag ska vara hårmodell åt henne i januari så skulle jag ha färgat håret knallrött nu! Men planen är att i februari färga håret knallrött. Så får hålla ut tills dess. Annars kändes pengarna jag har spenderat på mitt hår sjukt bortkastat.


Avril Lavigne:
Detta är ju dock ett alternativ jag hade kunnat göra nu när jag har blont hår. En slinga eller två ^^ Dock kanske inte i rosa då det inte är min favorit färg :P Eller kanske, bara för att?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0