Jobb

Känner mig så förbaskat töntig men måste bara berätta en gång till hur mycket jag älskar mitt jobb!! Fast lite mindre nu när det är mellandags rea. I hate people!! Bara för att det är rea så kastar dom grejer till höger och vänster!! *Grr* Ser man när man är ute och shoppar själv också. Är det bara jag som hänger tillbaka allt jag har testat och inte vill ha? Är det så svårt att hänga tillbaka allt? Tänk dig själv, du hittar något du verkligen vill ha. Men den finns inte i din storlek. Men egentligen finns det kanske 4 st i din storlek men du hittar inte dom för något mongo har hängt dom random i butiken. *GRR* till max!!

Jag jobbar i butik, så mycket kan jag säga. And I love it ^^. Gillar inte rean lika mycket, bara för att folk grisar så djävulskt -.-

Näe nu ska jag fotografera allt jag köpte på rean igår och sedan åka iväg och jobba.

Har du fyndat något på rean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0