Tonårstankar

När jag i gymnasiet och blev mobbad. Själv förvålat för det som undrar. Dock mer än jag förtjänade.. -.- Men men, musik var min räddning. Evanescence och My chemical romance räddade mig. Utan deras låtar så hade jag nog dött. Lyssnade på deras musik 24/7, påväg till skolan, på lektionerna, på rasterna, under lunchen, påväg hem från skolan, hemma. 24/7, tyckte att dom pratade med mig genom musiken. Höll mig vid liv när det inte kändes lönt. Wow, deppiga grejer men så kände jag då. Hade en vän som räddade mig också. Hon och musiken. Men My Chemical Romance och Evanescence har alltid haft en speciell musik plats i mitt hjärta ^^

Här är några av favoriterna:

Evanescence - Anywhere


My Chemical Romance - Mama


My Chemical Romance - I'm not okay (I promise)


My Chemical Romance - Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0