Tråkigt inlägg..

Jaha, vad ska man skriva om? Min tråkiga vardag? No thanks.. Ge mig något att skriva om!! Vill inte skriva sminktips för det är jag värdelös på, haha skulle sota min kompis ögon. Det såg ut som om hon hade åkt på stryck! hahahaha xD Ehm, hår? värdelös.. Har inte tålamod till att sitta och locka hela mitt hår o.s.v. Mitt hår kvärver en hel sprayflaska om det ska stanna som det ska en hel kväll. -.- Kul...

Smycken? Hmm, inte gjort så mycket nytt nu men ja. Förmodligen det. Shopping? Är väl lite av min grej. Sen så tog det stopp. Just nu händer det inte så mycket kul i livet. Jobbar 24/7 och när jag inte jobbar håller jag på med min lille häst och om jag får tid efter det är jag med pojkvännen och kompisar. That's my life.

Boooring, ge mig något att skriva om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0