Vinterdepp eller bara jobbig?

Jag saknar mitt mörkbruna hår något så djävulskt! Har lagt ut en mindre förmögen het för att få det blont igen. Inte platina blond utan svensson blont. Min orginal färg är askblond. Men bestämde mig i 2:an att färga det mörkbrunt. Det var inte planen men jag missade att man ska färga det rött först, så mitt hår blev grönt. -.- faaail. Började förvandlingen att bli blond i juni, har jag för mig. Och nu är det blont och jag har lugg igen. Vilket var min signatur frisyr när jag var mindre. Två meter långt hår och lugg. *suck* Nu ser jag nästan exakt likadan ut som jag gjorde när jag var 12. Mamma är lycklig men hon vill att jag ska vara 12 för alltid..

Så nu är jag trött på blont, saknar mitt mörbruna hår. Förstår inte varför jag färgade det blont från första början. trivdes jätte bra i det. Men tror egentligen att det var en "precis gjort slut med pojkvännen måste förändra mig på något sätt" grej. Det var antingen tattuera mig, pierca(?) tungan eller håret. Tattueringar har jag redan tre så det fick bli håret för är livrädd att förstöra min sångröst med en piercing.

Ja jag sjunger, får spela in en truddelut någon dag och lägga in här i lilla bloggiloggen.

Brukar inte lägga upp bilder på mig själv men bjuder väl på två stycken:



Nu var detta inte jag för er som inte ser det. MEN, jag känner mig verkligen som Barbie i mitt nuvarande hår. Lugg, långt hår blåa ögon. Känns inte rätt att färga håret brunt nu när jag har lagt ut så mycket pengar på att få det blont. Någon som har några roliga tips??

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahhahhaha, "brukar inte lägga ut några bilder på mig själv men bjuder väl på två stycken"

2010-12-06 @ 21:58:19
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0