Funderingar

Jag sitter och funderar på om jag ska ta outfit bilder eller kanske bilder på det jag har köpt. Men vill inte avslöja vem jag är. Sjukt störrigt!! :/

Vil hålla min identitet hemlig på denna bloggen. Min förra blogg höll på att sluta med en stor katastrof, så den är borttagen nu. Vill ha mitt privat men ändå berätta om det. Vilket dilema! Kan man det ens? Blogga och hålla sitt privatliv utanför? Hur hade den bloggen sett ut egentligen? Inte som min iaf, har skirivt ett jätte långt personligt inlägg tidigare. Vilket jag inte kunde ha gjort i min förra blogg.

Då hade min familj hackat på mig och förmodligen mina vänner med. Eller jag vet inte, dom gillar inte "Johan" så mycket. Med tanke på att han har svikit mig tidigare. 5 gånger tidigare för att vara exakt. Vilken tur att vi inte tatuerade oss. Vi skulle tattuera in matchande tatueringar på händerna. Det var planen iaf, tur att det inte blev av. Hade varit sjukt tråkigt att ha något på händerna som påminner om honom. Dag ut och dag in. Nej nog pratat om honom, han förtjänar inte min tid..

Kan skriva om mitt privatliv till en viss gräns. Kommer aldrig kunna lägga ut bilder på mig själv eller mina vänner. Får bli en blogg med text och lite random bilder. Fuuun.. -.-

P.S. Kan inte sluta lyssna på Petter - Längesen. Kääärlek rakt av! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0