Dark and twisted

När jag jämför mig själv med andra så brukar jag säga att jag är dark and twisted. Mina favorit färger på kläder är svart vitt och grått. Wuhu, fun.. Jag är ingen bright and sparkly person som så många andra är. Jag är en glad och sprallig person men bright and sparkly, nej helt klart nej!

Ibland så önskar jag att jag var en sådan där pink and fun girl. Istället för att vara dark and twisted. Jag är inte goth d.a.t. utan mer.. Hmm, hur ska jag förklara. Jag är mer fashion d.a.t. älskar kläder och mode. Love love love it! Men, pastell färger och bright stuff. So not me..

Fast man ska vara glad för den man är, jag må vara dark and twisted bur I love it ^^




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0