text

Längesedan jag skrev. Är helt förbryllad över att jag har tid att skriva nu. Börjar inte jobba förns om en timme. *suck* Önskar jag var ledig idag, mår inte helt hundra. Fast ändå inte. I love my job :) Really really much, alla e super trevliga och jag kunde inte ha hoppats på en mer underbar arbetsplats. Vi har alltid kul, är man lite butter eller trött så piggar de andra upp en. Lätt att prata med alla också, I love my job and my colleauges!!

Suck imorrn är det till att träna hästen plus de andra jag tar hand om just nu. Vill bara ha en dag på spa, skämma bort mig själv och bara sova. Tjii får jag! :P

Men men, jag ska inte klaga. Hade jag inte gjort allt jag gör hade jag klagat på att jag har för mycket fritid.

Näe nu ska jag köra till jobbet. Hoppas alla har en helt underbar dag. PUUUUUSS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0