Funderaren

Är du en sådan person som sitter och funderar sent på kvällarna? Jag är, jag funderar när jag jobbar, när jag städar, när jag duschar, när jag ska sova. Alltid, min tankar tumlar alltid runt i mitt huvud. Det är ganska jobbigt. Jag önskar att jag bara kunde stänga av dom ibland och bara va. Oftast så är det, vad ska jag göra tankar eller kanske varför blev det så? Om inte det så kanske tänk om tankar. Det är alltid något. Just nu är det iaf väldigt mycket tankar. Väldigt mycket som händer, förändring på ingång. Jag känner att det är dags, dags för mig. Jag har inte känt mig som mig själv sedan jag slutade skolan. När jag gick i skolan så var det min tid, jag var lycklig. Min bästaste bästa vän bodde kvar i skåne (där jag faktiskt bor) och vi hade the time of our lifes. Hela livet låg framför oss och vi kunde inte vänta med att göra allt vi ville göra. Istället står iaf jag kvar på samma ställe och stampar. Har äntligen hittat ett jobb som jag älskar och stormtrivs på.

Men det finns alltid ett men. Jag älskar att resa, bara fly bort en vecka eller två. Hälsa på familj i sthlm eller min bästa vän där hon bor. Saknar henne något så enormt. Önskar jag bara fick sätta mig på första flyget till henne och stanna där i en månad. Bara vara hon och jag igen. Finns nog ingen jag litar på mer än henne. Hoppas hon flyttar hem snart. <3

Många gånger drömmer jag om att bli utbytesstudent eller kanske jobba på restaurang utomlands. Det hade nog varit min största dröm just nu :) Det hade varit underbart, kanske ihop med några kompisar. Vi var 4 st som pratade om att göra det. Sedan så fick vi jobb, pojkvänner/flickvänner och en massa annat hände. Jag vet att om jag åker och jobbar utomlands så kommer inte min pojkvän gilla det alls. Men då frågar jag mig själv. Om inte vår kärlek kan övervinna det avståndet mellan oss, varför är vi då tsm? Eller om han inte vill att jag ska åka, så borde jag för det är det jag vill. Min önskan.

Nääe nu får jag lägga av, 2 meter långt inlägg ju -.- *suck*

Nu blire jobb! Hare gutt huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0