mitt i natten inlägg

Okej, nu sitter man här igen. Mitt i natten och borde egentligen ha gått och lagt mig för en bra stund sen -.- Satt och funderade en stund, eller okej typ 3 veckor. Jag är alltid så förbaskat snäll mot mina vänner, även människor jag knappt känner. Börjar undra om det är värt det. Jag får nästan bara skit tillbaka. På nyår så hade jag och min sambo fest, någon på festen stal grejer ur min garderob (grejer jag hemskt gärna vill ha tillbaka!!) och min kusins jeanslegging. LÖNT!! LÖNT?? Här bjuder jag in "dig" till fest och du stjäl från mig! Okej, jag vet att jag har snygga kläder men WHAT THE FUCK! Jag får lov att säga så, med tanke på hur F**KING pisst of jag är. För när jag får reda på vem det är som har stulit kläderna och I'll promise you, I will så kommer det inte bli kul för dig. *GRR* !!!

Varför är det så. Att är man snäll så trampar alla på en men är man en elak bitch så är det ingen som håller på. Fine jag är inte den snällaste människan på jorden men jag försöker att behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Inte så lätt när man nästan enbart bara får skit tillbaka!! FUCK YOU!! Fuck you all! Så lack är jag. The nice me, she is gone! Ingen ska nånsin mer trampa på mig, ingen ska nånsin mer utnyttja mig och jag är helt och garanterat ingens slav! NO MORE!!

Så frippin' pisst att jag hade kunnat pryla skiten ur någon!! :@

Fööör att hoppa från ett ämne till ett annat. Vet du vad ett care packets är? Kanske betyder olika för olika personer. Men för mig så är det ett paket man skickar till någon med en massa saker i som skulle glädja en. Jag har skickat två. Till två olika personer. Mitt första var till min bästa kill-kompis som just då låg i lumpen ( för alla som vill veta så är det han jag har nämnt tidigare som jag inte är vän med mer). Han fick, coca cola cherry, som vi båda älskar, choklad, bara hans favoriter, och en massa godis och en lapp. En lite stay happy lapp. Ska skicka ett care packets till min kusin. Hon är nyopererad och är i behov av snällt och uppigande. Säger inte vad det är i för jag vet att hon läser här lite då och då. Men ska göra ett tidsinställt inlägg så ni andra kan få se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0