omg

Som min lilla rubrik säger så händer det riktigt mycket just nu. Folk jag trodde låg i det förflutna har börjat höra av sig igen. Jobbar till 100% (två jobb), planerar resor till höger och vänster. Fester är på g och så mycket mer. Jag älskar att ha mycket att göra, mycket att se fram emot. I love it!

Det är både upp och ner, vissa hänger inte med i min hastighet. Försöker få med alla men det är inte så lätt när jag lever mitt liv i 110 km/h. *suck* Försöker försöker försöker. Hoppas det märks.

Ska försöka uppdatera oftare nu också. Dock blir det nog inte så mycket i helgen. Ska hälsa på min kusin och mormor <3

Nu blir det jobb, as taggad. PÖÖÖSS på er <3

P.S. bloggen är inte färdig fixad än. Hjälper en annan kompis med hennes först ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0