ovänner

Varför är det så att människor blir så förbannat sura på varandra för minsta lilla sak. Jag har en vän, vi kallar honom Håkan. Jag tror Håkan är sur på mig för att jag inte bjöd honom till min nyårs fest. Tror. Han vill inte säga vad han är sur för men han och hans bästa vän som också är en gammal vän till mig har tagit bort mig som vän på facebook. Vad är det egentligen?!! Vad har jag gjort som är så sjukt hemskt? Jag har aldrig pratat skit om någon av dom. Jag har alltid sett dom som familj. Min familj, för min egen suger balls ibland. Rätt ofta, typ hela tiden. I alla fall, jag har aldrig sagt ett ont ord om dom. Men när jag inte bjuder dom till en fest så blir man skit sur och tar bort mig från facebook.

Då borde dom ha försvunnit från min facebook för längesen. Iaf Håkan. Han har haft fester och inte bjudit mig. That sucks!! Men jag har inte klagat. Har han inte bjudit mig så har han väl gjort det för en anledning. Inget att bli sur över, visst jag blir lite sur i en dag kanske max. Men sen så move on. Vill han inte bjuda mig så gör det inget. Forgive och forget. Men när jag gör det en gång så är det världens ände.. Give me a break!!

Okej jag vet ju inte vad han är sur om egentligen. Men det det mest logiska jag kan komma på. Har försökt ta reda på vad det är han är sur för men han vill inte säga något.. Helt underbart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0